Maveøvelser del 2

Mit træningsprogram

Godmorgen :)

Så har jeg endelig fået skrevet mit træningsprogram ind til Jer.

Træningsprogram

 

*Single** Cable

Jeg er godt klar over, at nogle af øvelserne står på dansk og andre på engelsk. Mange af øvelserne er måske også lidt mine egne “ord”. haha

Jeg har lavet programmet 100 % alene. Men det skal dog siges at jeg ikke er uddannet indenfor branchen. Der sidder sikkert nogle personlige trænerer/ kloge fitnessmennesker derude, som har rettelser til mit program. Og I skal være mere end velkommen til at komme med konstruktiv kritik :)

Om efteråret/vinteren dyrker jeg ikke særlig meget cardio, da jeg helst undgår det ;) Udover det, er det vigtigt at have det sjovt med sin træning, derfor har jeg indført Sunday Funday. Det vil sige at jeg om søndagen udelukkende øver mig på nye øvelser. Jeg vil f.eks. virkelig gerne lærer at stå på hænder.

Jeg vil løbende lave videoer af øvelserne så i kan følge med.

God weekend :)

 

 

cecilielange_signatur
   

10 kommentarer

  • Sophie

    Hej Cecilie, dejligt med dit træningsprogram, da du jo er en kæmpe motivation :-) Så tak for det!
    ville høre dig om du måske kunne linke til de øvelser du snakker om..altså måske hvis du kender til gode youtube videoer der viser hvordan og hvorledes de enkelte øvelser skal udføres.

    Mvh Sophie

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • cecilielange

      Hej Sophie.
      Jeg er glad for, at du synes om det :) Jeg laver videoer af øvelserne, som jeg ligger op (jeg regner med at filme ben/mave i morgen:))

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Becca

    Synes det er rigtig synd, at du vælger ikke at træne bryst, andet end ved armbøjninger. Nu har jeg efterhånden trænet i et godt stykke tid, men angående brysttræning, der er jeg kun gået op i bh størrelsen, og er på ingen måde blevet voldsomt markeret, hvis det er fordi du er bange for at miste bryst, eller se “maskulin” ud, for det tager jo heller ikke kun en uge. :-)

    Ellers super fed blog, keep going!

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • cecilielange

      Ja du har nok ret:) Da jeg startede med at træne i 2012, blev jeg fuldstændig flad, kunne ikke passe nogle af mine bh’er. Det gik mig rigtig meget på. Så det er udelukkende derfor jeg ikke gør, selvom jeg nok burde.. Men tak :D

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Christine

    Hej Cecilie! Er det muligt du kan lave en hurtig opsummering på øvelserne skriftligt? Bare som en kommentar :)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Maria

    Hej Cecilie.. :)

    Serøs du er inspirerende!!!! Hehe ej, vil godt lige understrege at du er en dejlig hjælp og dine indlæg får mig til at tænke over min træning og på mit velvære. Har/er som dig været lige lovlig glad for træning og sund kost. Du har virkelig været med til at ændre dette! Ønsket om flotte muskler og mere vægt, som minder meget om din proces.. TAK.. :)

    Jeg er godt igang med at lære at hviledage ikke er “spild af tid”. Har pt 1 hviledag om ugen! Kan se du har 2, hvor du “slet ikke” laver noget..?… og så er jeg nysgerrig på din Cardio, er ikke helt med på hvad Hiit/Liss og nordic Hiit er, selvom mange snakker om det ;) Har du lyst til at lave et indslag eller svare her på hvad det er og hvad der er godt ved det…? pt er min cardio små 9km løb i naturen (læs frederiksberghave ;) ) 1 gang om ugen, hvor jeg tester tiden uden at presse mig helt vildt, 1 gang 10 * op og ned af bakke i FRBhave og 1 dag med 1/2 time gå på løbebånd 15% stigning eller lille løbetur… Meen er lidt nysgerrig på din cardio :)

    Hold nu op en smøre jeg lige fik fyret af..

    Varme hilsner Maria

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • cecilielange

      Hej Maria
      Mange tak for din besked. Det varmer :D
      Jeg vil meget gerne lave et indlæg omkring min carido. Det kommer op i løbet af ugen.

      God søndag

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • maria

      Det vil jeg glæde mig til.. ;) TAK og dejlig søndag tilbage…

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Astrid

    Hej
    Tak for god inspiration. Jeg har længe fokuseret mere på cardio (løber ca 3 gange om ugen (i alt 25 km) og har gået til holdtræning i fitness world 2-3 gange om ugen (overvejende body fit). Men jeg ser ikke rigtig de resultater jeg gerne vil opnå og overvejer nu at følge dit træningsprogram i stedet. Jeg er vant til at træne, og til en body fit time har jeg ca 30 kg på. Hvor tungt løfter du? fx i squat og dødløft? :)

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • cecilielange

      Selv tak :)
      Jeg er ikke så stærk (endnu) men jeg løfter omkring 40-50 Kg. :)

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Maveøvelser del 2