Secret Escapes

Sådan kommer du i gang # 2

Hvis ikke du fik læst første del af “Sådan kommer du i gang” kan du læse det her

IMG_9506

Sæt realistiske mål:

Det er utrolig vigtigt, at sætte både kortsigtet og langsigtet mål. Ellers er der stor risiko for, at man hurtigt falder af på den. Det kunne f.eks. være: “Jeg skulle kunne tage 5 rigtige push ups om 14 dage” eller “Jeg skal kunne gennemføre næste års DHL på under 25 min.”  Når du har sat dig nogle mål, så skriv dem ned.

Få hjælp til træningen: 

Når du har sat sat dig nogle mål, men er lidt i tvivl om hvorhvidt du skal kunne nå dem, kan du gøre følgende:

1. Læs en masse på nettet, og få gode råd. Der findes masser af sider med både løb- og styrketræningsprogrammer.

2. Hyr en personlig træner. Det er en dyr fornøjelse, men det betaler sig i sidste ende. En personlig træner kan hjælpe dig med en korrekt teknik, samt hjælpe dig i mål.

Find en træningsmakker:

En træningsmakker kan være guld værd. Det er vigtigt at I er på nogenlunde samme niveau. Man holder hinanden op på træningsaftaler, og presser hinanden til at yde fuldt ud.

IMG_0628

cecilielange_signatur

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Secret Escapes