Efterårstights

Genfind motivationen

 photo IMG_2742_zpse4a28763.jpg

 

Som jeg skrev i et tidligere indlæg har min motivation været dalende de sidste par uger. Jeg hader når det sker. Men sådan er det engang i mellem. Jeg vil forsøge at guide Jer frem til hvordan man genfinder motivationen. Hvorfor ikke starte på en frisk i dag? I behøver ikke skyde den til mandag, I kan ligeså godt komme igang i dag :)

1. Du skal have viljen

Du skal gøre det for din egen skyld, og ikke for andres. Hvis du virkelig gerne vil igang igen er det også muligt.

2. Lav en plan

Hvis du er demotiveret, og du tager op i træningscenteret, kommer der højst sandsynligt ikke noget godt ud af det. Sørg for at have en plan for hvad du skal træne den pågældende dag.

3. Mål for træningen

Lav et mål for din træning. Du kan eventuelt starte med at lave delmål. “Jeg skal træne min. 3 gange om ugen” “Jeg skal kunne tage 10 armbøjninger på tæerne om 3 uger” Så har du noget at gå efter.

3. Prøv noget nyt 

Nogle gange skal man ud over sine grænser. Prøv eventuelt en ny træningsform. Det kunne være, at der var kommet et nyt hold i dit center?

4. Morgentræning 

Prøv at bryd ud af dine gamle vaner. Stå op 1 1/2-2 timer før, og start dagen med at få pulsen op. Det er den fedeste følelse når du er færdig.

6. Tag billeder af dig selv

Tag et før-billede af dig selv (forfra, fra siden og bagfra). Det motivere virkelig meget når man kan se fremskridt.

7. Køb nyt træningstøj

Det er altid en sikker vinder. I kan blandt andet se en masse lækre træningsbukser lige her. Derudover har Zalando og Nelly en masse lækkert træningstøj :)

 

 

 

 

 

 

cecilielange_signatur

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Efterårstights