Vinderen af Qua Organic

Kostplan del 1

 photo IMG_1753_zps8c56314f.jpg

 

Som ønsket offentliggør jeg min “kostplan” for de første to uger. Jeg skal prøve at blive bikiniklar, selvom jeg ikke kan træne. Det bliver spænende om det kan lade sig gøre. Jeg har selv lavet planen, så om ernæringsforholdende er “rigtige” ved jeg desværre ikke.  Jeg har ikke skrevet mængdeforhold, da jeg ikke vejer min mad. Jeg ved heller ikke hvor mange kalorier jeg spiser om dagen Som I måske har læst her, tæller jeg ikke kalorier. Jeg er meget sulten først på dagen, og knap så sulten om aftenen, derfor får jeg rigtig meget mad i løbet af dagen, så jeg ikke bliver fristet til søde sager. Kostplanen er meget enkelt, jeg sørger for at spise det samme til aftensmad to dage i træk, så jeg undgår madspild. De dage jeg har cheatmeal, er fordi jeg har planer (fødselsdage etc.) Egentlig minder kostplanen meget om det jeg spiser normalt, dog skal jeg prøve at kotte ned på chokolade og fastfood (thai, kinesisk etc.). De efterfølgende uger ligner meget hinanden, dog bliver der justeret en smule de sidste fire uger, hvor jeg virkelig skal ned i fedtprocent. Wish me luck :-)

Uge 50

 Mandag + Tirsdag

  •  Morgen: Havregryn med ½ scoop vaniljeprotein
  •  Formiddag: Skyr
  •  Frokost: Æg eller kød med grøn
  •  Eftermiddag: 1 grovbolle, 8 mandler
  •  Aften: Kylling med bønner og guacamole (lavet på skyr)

Onsdag + Torsdag

Fredag

  • Morgen: Havregryn med ½ scoop vaniljeprotein
  • Formiddag: Skyr
  • Frokost: Æg eller kød med grønt
  • Eftermiddag: CHEATMEAL
  • Aften: CHEATMEAL

Lørdag + Søndag

Uge 51

Mandag

  • Morgen: Havregryn med ½ scoop vaniljeprotein
  • Formiddag: Skyr , 8 mandler
  • Frokost: Æg eller kød med grønt
  • Eftermiddag: 1 grovbolle, 8 mandler
  •  Aften: CHEATMEAL

Tirsdag + Onsdag

  • Morgen: Havregryn med ½ scoop vaniljeprotein
  • Formiddag: Skyr, 8 mandler
  • Frokost: Æg eller kød med grønt
  • Eftermiddag: 1 grovbolle, 1 æble
  • Aften: Kyllingefrikkedeller med bønner og sødekartofler

Torsdag + Fredag

  • Morgen: Havregryn med ½ scoop vaniljeprotein
  • Formiddag: Skyr
  • Frokost: Æg eller kød med grønt
  • Eftermiddag: 3 gulerødder, 1 æble
  • Aften: Wok bestående af kylling og grønsager

Lørdag + Søndag:

  • Morgen: Proteinvafler
  • Formiddag: 8 mandler
  • Frokost: Omelet
  • Eftermiddag: Æble/CHEATMEAL
  • Aften: Kødsovs med grønsagspasta

 

Planen for uge 52 + 1 kommer i midten af december. Jeg vil forsøge at lave indlæg med opskrifter til alle måltider :)

cecilielange_signatur

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Vinderen af Qua Organic