Marineret kalkunbryst med sweetpotato mos

Kostplan del 4

IMG_1881

Tænk engang at jeg var lige ved at glemme det… Ups… Jeg ville egentlig have lavet en samlet indkøbsliste, men har simpelthen haft så travlt. Så det må blive næste gang :) Jeg har fulgt min kostplan i ca. 1 1/2 måned og min fedtprocent er faldet MEGET. I skal nok få en update snart.

Til jer der har lyst kan i selv klikke tilbage på del 1, del 2 og del 3.

Det er rigtig meget af de samme retter, der går igen. Men sådan er det når man skal blive hurtigt bikiniklar uden at kunne træne :) Husk at jeg deruover har én cheatday om ugen.

 

Uge 4

 Mandag + Tirsdag

Onsdag + Torsdag + Fredag 

  •  Morgen: Havregryn med ½ scoop vaniljeprotein
  •  Formiddag: Skyr
  •  Frokost: Æg eller kød med grønt
  •  Eftermiddag:1 æble, 8 mandler
  •  Aften: Hakket oksekød med bønner

Lørdag + Søndag

Uge 5

Mandag + tirsdag

  • Morgen: Havregryn med ½ scoop vaniljeprotein
  • Formiddag: Skyr , 8 mandler
  • Frokost: Æg eller kød med grønt
  • Eftermiddag: 1 grovbolle, 8 mandler
  •  Aften: Kylling med bønner

Onsdag + torsdag

  • Morgen: Havregryn med ½ scoop vaniljeprotein
  • Formiddag: Skyr, 8 mandler
  • Frokost: Æg eller kød med grønt
  • Eftermiddag: 1 grovbolle, 8 mandler
  • Aften: Salat med oksekødsstrimler (opskrift kommer snart)

Fredag

  • Morgen: Havregryn med ½ scoop vaniljeprotein
  • Formiddag: Skyr
  • Frokost: Æg eller kød med grønt
  • Eftermiddag:1 æble, 8 mandler
  • Aften: Hakket oksekød med bønner

Lørdag + Søndag:

  • Morgen: Overnight skyr
  • Frokost: Omelet
  • Eftermiddag: Æble, 8 mandler
  • Aften: Kyllingefrikkedeller med sødekartofler og bønner.

 Husk at blive fast følger af bloggen lige her, så går du ikke glip af lækre opskrifter og træningstips.

cecilielange_signatur
   

10 kommentarer

  • Julie Jensen

    Hvor mange havregryn spiser du ca.?

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Christina

    Hej Cecille. Er du kommet ned i fedt procent, ved kun at følge dine kostplaner( som ligger på bloggen) eller har du kunne træne lidt?

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • cecilielange

      Det eneste jeg har gjort er at cykle 20 min 3 gange om ugen. Nu er jeg dog gået igang med lidt mere træning :)

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Cecilie

    hej Cecilie
    Er du gået ned i fedt procent eller har du tabt dig?

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • cecilielange

      Begge dele. Jeg er gået ned i fedtprocent men har desværre også tabt muskelmasse :)

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Anna

    Hej Cecilie..
    Hvor mange kalorier indtager du om dagen? Og spiser du ikke noget om aftenen (senere)?

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • cecilielange

      Jeg aner faktisk ikke hvor mange kalorier jeg får om dagen (da jeg ikke vejer min mad) Men inden jeg var skadet og kunne træne optimalt vil jeg tro, at jeg lå på omkring 2000 om dagen. Nu hvor jeg ikke kan træne spiser jeg knap så meget.. Måske omkring en 1700? :)

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Anna

      Tak for dit svar :) Jeg har dog lige et par spørgsmål mere – som jeg ikke ved om du vil/kan svare på :) Men jeg prøver:
      1) Når du indtager 1700 Kcal om dagen – hvor høj og hvor meget vejer du så?
      2) Indtager du et sent aftenmåltid – altså efter aftensmaden – og i så fald hvad og hvor meget?

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • cecilielange

      Jeg er 177 cm høj. Jeg har tabt mig lidt efter min operation. Så vejer 57 kg nu.. Før vejede jeg 60 :) Jeg kan godt fine på at spise en portion skyr om aften. Vil tror det er omkring 150 g :)

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Marineret kalkunbryst med sweetpotato mos