Tilbage fra Thailand

Bliv sommerklar på 3 måneder

 photo Skaeligrmbillede 2015-03-09 kl. 05.49.46_zps6efufrcq.png

 

Shorts: Her Sportsbh: Her

Hele vinteren har jeg tænkt på, at lave et lille sommerprojekt her på bloggen. Planen var godt nok at sætte det i gang 01.03, men der var lidt stress på inden ferien, så derfor blev det udskudt. Jeg ved at mange gerne vil være bikiniklar når sommeren nærmer sig. Dog skal man huske at det kan tage tid, alt efter ens mål. Nogle vil måske gerne tabe et par overflødige kilo mens andre gerne vil strammes op. Selv ønsker jeg at blive stærkere. Hvis man har rygrad kan man nå rigtig langt på tre måneder. Jeg vil lave ny opdatering hver uge med idéer til træning og kost. Det ville være super fedt hvis I har lyst til at være med. I kan tagge Jeres billeder på instagram #cecilielange

Efter 14 dage med en masse sukker trænger min krop til at blive renset ud. Der er mange måder at rense sin krop på. Jeg kører ikke en rigtig Detox., jeg ønsker blot at få min sukkertrang nedsat igen. Derfor udelukker jeg sukker de næste syv dage. Derudover har jeg lavet en ”madplan” som jeg følger. Herefter spiser jeg ”normalt”, hvilket vil sige at jeg spiser hvad jeg føler for. Så hvis jeg er ude at spise eller til en fødselsdag, så spiser jeg hvad der bliver serveret (Inkl. Kage m.m.) Nedenfor ses et eksempel på en af de første syv dage .

Morgenmad: Havregryn med skummemælk og vaniljeprotein samt en kop grøn the

Mellemmåltid: Mandler og gulerødder

Frokost: Æg med grønt

Mellemmåltid: Skyr med blåbær

Aftensmad: Wok med kylling (Se evt. opskrift her)

Diverse: Proteinshake efter træning og evt. en portion skyr inden sengetid

 

Udover kosten sørger jeg selvfølgelig for at få trænet en masse i løbet af ugen. Min plan er 3 x styrketræne, 1 x cardio og 1 x Pilates. Husk at jeg tilpasser min kost og træning efter mine mål. Det er ikke sikkert, at det ser sådan ud for alle, jeg laver blot disse indlæg til inspiration. Men vigtigst af alt, lad for Gud’s skyld vær’ med at sulte jer piger, 1200 kcal er ikke nok!

Husk at I kan læse tips til at komme igang med morgentræning her.

cecilielange_signatur

7 kommentarer

  • Tatiana

    Hej Cecilie,
    Må jeg spørge, hvor mange gram havregryn du spiser om morgenen?
    Jeg læste et sted, at en fik 50 gram – og det er efter min meningen ingenting. Jeg får i hvert fald minimum 100 gram og så vanilieprotein pulver oven i, for at kunne blive mæt.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Sara

    Hej Cecilie.

    Jeg overvejer meget det med proteinpulver.
    Hvad er dine overvejelser omkring det og din begrundelse for at bruge det? :)

    Er lidt interesseret da jeg som så mange andre vil være sommerklar. :)
    Håber du har tid og lyst til at svare.

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Jeg tillader mig lige at komme med et svar – håber det er okay :-)

      Proteinpulver er ikke nødvendigt for alle, men en super god og nem kilde til protein efter træning fx – det er jo de færreste der lige har en halv kylling med i tasken ;-)
      Og hvis man som Cecilie ønsker at blive stærkere, kan proteinpulver bestemt anbefales – det giver blandt andet hurtigere restitution efter styrketræning, hvis du drikker en Shake indefor 30 minutter efter end træning :-)

      Så “rigtig mad” er selvfølgelig altid at foretrække, men ønsker man at dække sit proteinbehov efter træning på en nem og forholdsvis kaloriefattig måde, er proteinpulver et hit :-):-):-)
      Jeg bruger det også med stor glæde :-)

      Håber det var ok jeg kom med et svar :-)
      Kh Camilla Rosted

      http://www.casaro.dk

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Marianne

    Fedt indlæg Cecilie – jeg har selv arbejdet på bikiniformen de sidste par måneder, men jeg er gået lidt i stå nu, må jeg sige.
    Mangler lige noget til at motivationen igen, så meget passende indlæg :)

    Og god blog du har!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • pernille

    Hej Cecilie :)
    Syntes det er en rigtig fed idé og rigtig god inspiration :)
    Jeg vil helt sikkert følge med selvom jeg er godt i gang med mit pogram kan man altid bruge noget fornyelse :)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Clara

    Hej Cecilie
    Det lyder som et rigtig godt projekt! Jeg hopper på, og glæder mig til at følge med hos dig her på bloggen og på Instagram :-)
    Knus Clara

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Linda Dall Schjerning

    Lyder spændende – vil helt klart følge med!!
    Må jeg spørge til hvor meget 1xcardio er? 1/2 time, 1 hel time eller mere og med fuld skrald på??

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Tilbage fra Thailand