Kari Traa Giveaway

Sommerklar #2

 photo 11071741_10152950113749678_4683432655103029883_n_zpst4bizavq.jpg
Som jeg skrev i forrige indlæg, er det lysten der driver værket. Hvis ikke at lysten til sund mad og træning er der bliver det en lang proces. Man skal vælge ud fra hvordan man ønsker at leve sit liv, og om man vil gå på kompromis for at få sin drømmekrop. Selv ønsker jeg ikke at give afkald på chokolade og brød, så vil jeg langt hellere være lidt blødere i det.

Frem til sommer giver jeg den altid lige lidt ekstra gas, ligesom så mange andre. Jeg kommer til træne 5-6 gange om ugen. Træningerne kommer til at bestå af 3 x styrketræning, 1 x pilates/reformer og 1-2 gange cardio. På tirsdag skal jeg mødes med min træner Tahi, som skal lægge mit nye træningsprogram. Jeg glæder mig virkelig til, at få en struktureret træning igen. Jeg kommer til at dele noget af mit træningsprogram med Jer, derudover har jeg hooket mig op med en sød bloggerkollega, som vil hjælpe mig med at filme og skyde billeder af øvelserne. Indtil da kan I se mit gammel styrketræningsprogram her og mit HIT program her.

Til Jer der gerne vil have en lavere fedtprocent, kan ganske små ændringer i hverdagen hjælpe Jer. I kan læse mere her.

IMG_1881

cecilielange_signatur

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Kari Traa Giveaway