Ugens træningsplaner

Aftensmad på 7 minutter

Nogle dage skal det bare gå lidt stærkt! Selvom man ikke har tid til, at bikse det helt store måltid sammen, er det rart at få noget sundt og nærende. Normalt nøjes jeg ikke “bare” med en salat til aftensmad, da jeg har en meat-lover, af en kæreste. Derfor udnytter jeg altid mine aleneaftner ;) Salater behøver langt fra at være kedelige – kun fantasien sætter grænser. Dog sørger jeg altid for, at mine salter indeholder en eller anden form for protein. I dette tilfælde indeholder min salat edamame (jeg køber mine på frost)

Skærmbillede 2015-05-18 kl. 19.38.14

Du kan eksempelvis bruge:

Edamame bønner

Friske spinatblade

Peberfrugt

Avocado

Mozerella

Broccoli

Mango

Agurk

Bær

Gulerod

 

cecilielange_signatur
   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Ugens træningsplaner