Nutella French Toast

Ugens træningsplaner

 photo IMG_3807_zpsdxni8a7e.jpg

Jeg er begyndt, at planlægge ugens træning hver søndag. Det fungere virkelig godt for mig, så jeg ved præcis hvilke dage jeg træner, og hvornår på dagen jeg skal træne. Som nogle af Jer måske har opdaget er jeg et rigtig planlægning menneske – det gør bare hverdagen lidt mere overskuelig ;) Som det ser ud nu træner jeg ben to gange om ugen, cardio to gange om ugen og overkrop én gang om ugen. Engang i mellem kommer der også en enkelt pilates time ind. Denne uge kommer til, at se sådan her ud:

Mandag – Bentræning og mave lige. Dele af benprogrammet kan ses her.

Tirsdag – Morgencardio og mave skrå

Onsdag – Overkropstræning og mave lige

Torsdag – Hviledag

Fredag – Bentræning og  mave skrå

Lørdag – Cardio og core træning

Søndag – Funday…. Who knows???

 

Husk at I kan følge med på instagram @cecilie_lange  

 photo IMG_4028_zpsqfswjhlm.jpg

cecilielange_signatur
   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Nutella French Toast