H&M vs. Nike

Nyt træningsprogram

 photo IMG_4242_zpswhcktira.jpg
Jeg elsker selv når andre deler deres træningsprogramer, det er super fedt at få ny inspiration. Derfor har jeg endnu valgt, at dele mit program med Jer.

Nogle af øvelserne står på dansk, andre på engelsk mens andre er skrevet så jeg selv forstår dem. Haha. Men I skal være velkommen til at skrive hvis i har spørgsmål :-) I kan se mine tidligere træningsprogrammer her, her og her.

 photo Skaeligrmbillede 2015-06-15 kl. 17.56.48_zpspbhnlims.pngI øjeblikket træner jeg 6 dage om ugen (nogle gange kun 5) Jeg kører 2 dage med LISS cardio, 1 dag med HIIT, 2 dage ben og 1 dag med overkrop. Det fungere virkelig godt for mig! Hvis jeg har en meget presset uge kan jeg godt finde på at kører LISS om morgenen og styrke om eftermiddagen. Men det hænder skam også at jeg nogle uger kun træner 2-3 gange hvis jeg har en masse andre aftaler – bare rolig, man bliver ikke tyk og slap af at misse en træning hist og her ;-)

Rigtig god aften :)

P.s. Der kommer snart en masse nye træningsvideor :-) Husk at I kan følge med både på Snapchat (cillelange) og Instagram @cecilie_lange

 

cecilielange_signatur

8 kommentarer

  • Betina

    Hej Cecilie
    Tak fordi du vil dele dit træningsprogram! Nøj du giver den gas, jeg træner hverandendag og synes ikk jeg har tid til at være nede i fitness hverdag, men så læste jeg dit indlæg mht morgentræning! Men når du morgentræner er det så fx det der står i dit træningsprogram du gør om morgenen, ellee er det kun cardio og så styrke om eftermiddagen?
    Mvh Betina :-)

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • cecilielange

      Hej Betina
      Bare rolig, jeg giver den ikke så meget gas hele året rundt ;) Det er kun fordi at jeg er super motiveret i øjeblikket. I vinterhalvåret træner jeg som regel “kun” 3-4 gange.

      Det er lidt forskellige om jeg styrketræner om morgenen eller aften. Hvis vejret er godt vil jeg helst have det “overstået” om morgenen, så jeg kan nyde vejret efter arbejde :)

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Cecilia Madsen

    Hvad er det for en mave app du bruger?

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Mette

    Hej Cecilie, hvor mange gentagelser laver du af de øvelser, der står på dit program?:)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Mette

    Hov, sorry, kan se det står der allerede hehe, min fejl:)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Kiki

    Tak for dit træningsprogram! Er din morgon cardio 40min løb eller morgon cardio + app + mave + løb? Tak igen! :grinning:

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • cecilielange

      Min morgencardio består af 40 min cardio + mavetræning :)

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

H&M vs. Nike