Hård, simpel bentræning

Sommerklar på 3 uger

11777939_10153470830968497_1766714589_n

Jeg har gennem de seneste måneder spist, drukket og trænet præcis som jeg havde lyst… Eller måske nærmere meget ustruktureret. Jeg har virkelig nydt sommeren med masser af is, chokolade, sangria, og en masse brød. Nu er der kun tre uger til, at jeg skal i bikini, derfor vælger jeg at være en smule mere struktureret, så jeg kan blive klar til bikinien. Nogle vil nok allerede mene at jeg ER klar til bikinien, eftersom billedet viser min “form” fra weekenden.  Min vægt siger lige nu 61 kg. med en fedtprocent på 15,4%. Det synes jeg egentlig er ret godt, trods ALT det “ikke sunde” jeg har indtaget de sidste par måneder. Når jeg ser på billedet kan jeg godt se, at jeg ser sommerklar ud. For mig, er det ikke  tallene på vægten, der er vigtige. Eller hvordan billedet ser ud på billeder. Det var det engang, men sådan er det ikke længere. Jeg vil gerne føle mig sommerklar med masser af energi, jeg orker ikke at skulle føle mig træt og oppustet. Jeg kender efterhånden min krop så godt, at jeg ved, at jeg ved hjælp af regelmæssigt motion og mindre sukker kan få min krop i balance. Jeg vil de næste tre uger dele min træningsplan og madplan med Jer. Og ja, den indeholde bøde søde sager og alkohol. Dog vil jeg begrænse mig.

  • Jeg vælger blandt andet, at takke nej tak til kage og is på arbejdet. Det har simpelthen taget overhånd de seneste måneder (min afdeling er meget kageglade). I stedet vil jeg bage nogle sundere alternativer, når sukkertrangen melder sig.
  • Derudover må jeg lærer at styre mig med kantinens lækre hjemmebagte brød. Jeg har fået en virkelig dårlig vane, med at tage en grovbolle med op til min plads hver dag.
  • Jeg skal ind i den gode rytme med at lave hjemmelavet mad, i stedet for at vælge den nemme løsning… TAKE AWAY

Som I kan se vælger jeg hverken at udelukke sukker eller kulhydrater. Jeg tror ikke det er løsningen på balancen til en sundere hverdag. Hvis man blot laver små ændringer i hverdagen kan dette give gode resultater. Hold øje med bloggen senere i dag. Der vil nemlig komme denne uges trænings- og madplan. God mandag! Og husk… New week, new opportunities. Mandage er hvad man gør dem til ;-) LET’S GO!

Skærmbillede 2015-07-19 kl. 18.38.15

cecilielange_signatur

2 kommentarer

  • Lærke

    Jeg glæder mig til at følge med de næste 3 uger i håb om lidt inspiration, jeg selv har 4 uger til at blive klar nemlig. Må jeg spørge hvor høj du er? :)

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Hård, simpel bentræning