Sommerklar på 3 uger

Sommerklar uge 1 – Træningsplan + madplan

11756460_10153470913473497_485121565_n

Som I kunne læse i mit tidligere indlæg, har jeg tre uger til at få min krop i balance igen. Med lidt viljestyrke er jeg helt sikker på, at det nok skal lykkedes :-) Jeg har lavet en træningsplan og en madplan, som jeg har tænkt mig at følge sådan nogenlunde. Jeg håber at den kan give lidt inspiration.

Skærmbillede 2015-07-19 kl. 22.26.18Sådan ser ugens træningsplan ud. Jeg har skåret meget ned på det styrketræningen. I stedet er jeg begyndt til reformertræning. Det er jeg fordi jeg gerne vil styrke min core. Jeg synes det er en helt fantastisk måde at træne på, og hvis jeg va millionær havde jeg trænet det mindst 3 gange om ugen ;-)

Skærmbillede 2015-07-19 kl. 22.41.09Som mine faste læsere allerede ved, er min hverdag meget ensartet, det afspejler sig derfor også i maden. Jeg sidder på kontor 8-16, derfor har jeg faste rutiner hvad angår spisetider ;-). Som I nok også kan se, er weekenden ikke udfyldt. Dette skyldes, at jeg ofte er ret spontan i weekenden. For mig duer det ikke, at have noget planlagt. Derfor tager jeg det bare som det kommer. Husk at I kan finde masser af mine opskrifter her.

cecilielange_signatur

2 kommentarer

  • Hej Cecilie
    Jeg kan se at du får en proteinshake efter træning. Spiser du aldrig lige efter træning for at fremme din restitution?
    Mange hilsner
    Malene

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • cecilielange

      Hej Malene
      Det afhænger lidt af hvornår jeg træner. Hvis jeg træner efterarbejde fra omkring kl. 16.30-17.30,får jeg min shake lige efter og aftensmad omkring én time efter :-)

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Sommerklar på 3 uger