Blomkålspizza

Gratis træningsprogram

Skærmbillede 2016-04-01 kl. 07.29.44

 

Så er Tahi og jeg endelig klar med det første træningsprogram. Det har været en halvlang proces, så det er virkelig skønt, at jeg endelig kan vise Jer resultatet. Dette program kan bruges til inspiration eller man kan følge det, hvis man ønsker det. Program tager udgangspunkt i fem ugentlige træningspas, nemlig 2 x styrketræning og 3 x cardio. Mange af styrkeøvelserne køres som super set. Det gør de, fordi det er effektivt, tidsbesparende og så øger det intensiteten.  Der vil snart komme et træningsprogram som kun er baseret på to træningspas om ugen, og derfor vil være mere begyndervenligt. Vi kommer med mange flere træningsvideoer i løbet af de næste par uger. Så hold øje med bloggen og tilmeld Jer begivenheden på facebook her.

Som lovet… Èt styks træningsprogram. Træningsvideoerne kan ses nedenunder. Øvelserne køres igennem 3 gange med henholdsvis 15-12-10 gentagelser. Dette program fungerer super godt, hvis ens mål med træningen er opstramning og/eller vægttab. Såfremt man ønsker muskeløgning anbefales det, at styrketræne flere gange om ugen. Program til dette følger :-)

Skærmbillede 2016-03-31 kl. 21.32.43

 

cecilielange_signatur
   

2 kommentarer

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Blomkålspizza