Træt og uoplagt

Træningsprogram full body

Skærmbillede 2016-05-22 kl. 08.02.16

Top her. Tights her – Mit tøj er sponsoreret af bybutterfly.dk 

Så er det endelig et nyt træningsprogram klar.  Programmet er udarbejdet i samarbejde med min træner Tahi Wilson. Til Jer, der følger med på snap (Cillelange), kan I se at jeg har været meget tidligt oppe for at redigere videoerne. De har ligget på min computer længe, men jeg har simpelthen ikke kunne få taget mig sammen til, at få dem redigeret. Der er super meget arbejde i det, men det er så dejligt at kunne inspirere Jer. Derfor gør det altså det hele MEGET sjovere :-)

Dette program er bygget op om “full body”, hvilket vil sige at hele kroppen trænes igennem. Jeg benytter mig oftest af full body træning, når jeg er på ferie, eller de uger jeg løber meget. Programmet kan sagtens justeres ned til 2 x full body i stedet for 3. Det afhænger selvfølgelig af hvor mange gange om ugen man træner. Alle træningsvideoer kan ses nedenfor.

Skærmbillede 2016-05-22 kl. 07.56.22

*Hvert SS køres i 5 min ad gangen. Man skal nå øvelserne igennem, så mange gange om muligt. Eksempel: Man starter med at kører 15 squats og fortsætter med 15 jump squats. Når de er lavet starter man forfra INDTIl der er gået 5 min. Programmet kan som fordel køres med Jeres træningspartnere, som vist på videoen .

Nu vil jeg smutte ud og heppe på alle de seje løbere til CPH Marathon! :-)

God søndag

cecilielange_signatur
   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Træt og uoplagt