Hej fra Rhodos

Hjemmetræningsprogram + video

Skærmbillede 2016-08-23 kl. 21.59.17

Dette indlæg er sponsoreret af Bodystore

Hjemmetrænet er efterhånden blevet utrolig populært. Det er gratis og kan klares på bare 20 min. om dagen. Jeg er på det seneste blevet utrolig glad for hjemmetræning, hvilket måske hænger sammen med at jeg begyndt at have en masse gode træningsredskaber jeg kan bruge. Og jo, man kan sagtens træne hjemme uden nogle træningsredskaber. Personlig kan jeg godt lide, at have en lille smule så der ikke er de store begrænsninger for hvad jeg kan træne.

I sidste uge besluttede jeg mig for en hjemmetræning, da jeg ikke orkede at tage op i et propfyldt center. Derfor tog jeg lidt træningsudstyr med udenfor og nød vejret. Jeg har lavet en lille træningsvideo som I kan se nedenfor

Jeg brugte følgende træningsredskaber til træningen. Direkte links findes under billedet.

Skærmbillede 2016-08-23 kl. 21.50.01

Affiliate links: Træningsmåtte her. Kettlebell her. Håndvægte her. Elastikker her. Ankelvægte her. OBS. Bodystore giver lige nu 100 kr. i rabat såfremt man køber for mere end 400 kr. Brug koden “CECILIE” (Obs. gælder til og med 4/9 – Kan ikke kombineres med andre rabatkoder)

 

Hjemmetræningsprogram: (Se videoen nedenfor eller her

Alle øvelser køres igennem 3 gange.

SS1: 12 x Kettlebell Squat

SS1: 12 x Kettlebell Deadlift

SS2: 10 x Mountain climbers + 1 Push ups

SS2: 30 sek. Planke

SS3: 15 x Hipthrusters m. elastik

SS3: 15 x Leg raises m. ankelvægte

SS4: 15 x Shoulderpress

SS4: 15 x Shoulder rotation

SS5: 20 x Cross over lunges

SS5: 10 x Elastic Walk +  10 xSquat

SS6: 20 x Front Dumbell raise

SS6: 15 x Power Partials

 

 

 

cecilielange_signatur
   

3 kommentarer

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Hej fra Rhodos