Gårdagens HIIT træning

Back on track – Madplan for uge 40

14556121_10154562671778497_1621418664_n

Så er jeg tilbage fra ferie. Som nogle af Jer måske har læst, har jeg spist og drukket ualmindelig klamt på min ferie. Min krop kan ikke rumme mere sukker og hvidt brød, så jeg tager altså en kold tyrker og strammer op på kosten. For at gøre det mere overskueligt for mig selv, har jeg lavet en madplan for hele ugen, så jeg ikke bliver fristet af take away ;-)

Min morgenmad kommer til at består af  1 dl. havregryn, 1/2 vaniljeprotein og vand. Min frokost afhænger lidt af hvad kantinen byder på, men det bliver primært 2 æg med grønt. Aftenmenuen får i her.

Mandag: Kyllingedeller m. Hokkaido græskar og guacamole

Tirsdag: Kyllingedeller m. fyldte sødekartofler 

Onsdag: Vegansk chili con carne 

Torsdag: Squashpasta i tomatsauce m. kylling 

Fredag: Girls Night Out på TGI Fridays

Lørdag: Middag med Bloggerpigerne

Søndag: Blomkålspizza 

 

Jeg er typen, der snacker utrolig meget i løbet af dagen. Derfor vil jeg forsøge at have frugt, grønsagstænger og figenstænger klar.

Jeg er klar til en ny uge med fuld knald på!

God søndag :-)

 

cecilielange_signatur
   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Gårdagens HIIT træning