10 basic træningsitems du bør eje

Projekt faste baller #2

img_7178-kopi

Nu er det blevet tid til, at dele endnu en glute/bentræning med Jer. Kort fortalt startede jeg i sidste uge en ny følgeton “Projekt faste baller“. Jeg har lige pris 2 1/2 måned til, at få runde, fyldige og faste baller. Derfor kan jeg ligeså godt inddrag jer i min træning :-) Faktisk er det ikke gået super godt siden sidste uge, da jeg i midten af ugen havde en mindre heldig episode med en forsvundet spiral. Da alt dette var overstået blev jeg syg med feber, snot og hoste i 4 dage! Derfor har der været stille på træningsfronten. Feberen er heldigvis forsvundet, så jeg er klar til en lækker bentræning i dag. Jeg er dog lidt spændt på hvordan det går, når jeg har ligget syg i så mange dage. Men jeg tager den med ro med høj musik i ørene. Dagens bentræning kommer til at se sådan ud:

 

SS1: 3×15 squats

SS1: 3×15 sumo squats

SS1: 3×15 airsquats (kun halvt op + hold)

SS2: 3×20 walking lunges

SS2: 3×15 deadlift

SS3: 3×15 Hiptrusthers m. vægt

SS3: 3×15 Hiptrusthers u. vægt m. hold

 

Video af øvelserne kan ses her.

 

cecilielange_signatur
   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

10 basic træningsitems du bør eje