10 råd til dig, der skal rejse med din baby for første gang

Nu skal mor i form! Kom i form sammen med mig

Yes. Den er sgu god nok. Mor her skal igang med træningen igen, sådan for alvor. Siden jeg var gravid i 4. måned har jeg ikke fået trænet regelmæssigt. Under graviditeten havde jeg så mange plukveer, at jeg intet kunne. Faktisk endte jeg med at være sengeliggende og føde en lille måned for tidligt. Heldigvis endte det godt, og ud kom en sund og dejlig babydreng på 3300 g. Fødslen gik over alt forventning, og eftersom jeg ikke var blevet syet eller havde fået andre mén, var min krop rimelig hurtigt ovenpå. Kiloen raslede af mig, og allerede efter én uge efter fødslen kunne jeg hoppe i mit gamle tøj og to uger efter var vægten på “normallen” igen. Det lyder jo egentlig meget godt det hele. Men min krop føles ikke stærkt længere. Så kan det godt være, at min mave er markeret, men det siger ikke noget som helst om min form. Jeg er i pisse hamrende dårlig form og det vil jeg gerne gøre noget ved.

Jeg kører op i Fitness World og melder mig ud i dag, for jeg får ikke brugt det. For det første er der ikke et center i Dragør og for det andet ved jeg, at jeg ikke kommer derop de første par måneder efter jeg er startet arbejde. Derfor skal min træning være let tilgængelig og jeg skal kunne udfører den på alle tidspunkter af døgnet. Jeg kunne sagtens vælge at løbe en tur i ny og næ og lave lidt træningsøvelser på stuegulvet, men jeg kender mig selv godt nok til, at det ikke kommer til at ske kontinuerligt. Jeg har brug for at følge et program, og jeg har brug for variation, så jeg ikke kører død i de samme øvelser.

Nordic Hiit 

Jeg kender to mega seje piger, som har udviklet konceptet “Nordic Hiit”. Konceptet er baseret på 12 min. høj intensitet træning fem gange om ugen. Træningen kan du lave på alle tidspunkter af døgnet og den kan laves alle steder. I tænker måske at fem gange om ugen lyder af meget, og det kan det måske også være nogle uger. For ikke at presse mig selv for hårdt i starten, er mit mål at udfører træningen min. 3 x om ugen. Jeg glæder mig til sindssygt meget til at komme igang. Min veninde Lisa er også gået igang, så det bliver altså lidt nemmere at vi kan gøre det sammen.

Et medlemsskab hos Nordic Hiit, giver adgang til arkivet med masser af videoer, opskrifter osv. Derudover er der en facebookgruppe for alle medlemmer, som bliver brugt flittigt. Der bliver uploadet nye træningsvideoer hver mandag-fredag, så hvis man er mega sej kan man jo passende tage alle fem træningspas om ugen.

Nordic Hiit har givet mig lov til, at give 100 af jer 1 måneds gratis træning. Brug koden “CecilieL” og kom igang med træningen sammen med mig :-) Husk at afmelde jer igen, hvis ikke i ønsker at fortsætte efter den første måned. 

cecilielange_signatur

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

10 råd til dig, der skal rejse med din baby for første gang